esmerbomba Seymakkyyybb 33+3 haftaligim akıntıyla beraber ıslaklık geliyor bence normal ama sıkıntı olcagini dusunmuyorum
Mercan28 Askiletotomsu ben sürekli doktora gidiyorum bunun için ama bişey çıkmıyo hamilelikte hormonlardan büyük ihtimalle su gibi mi sizinkide çamaşırım ıslanıyor kokusuz renksiz