eflinveannesi Busranur1108- 12+3 üz ama benimde hamileliği öğrendiğinden beri var topalliyorum resmen
Alyyy Busranur1108- magnezyum eksikliğinden oluyor kızılayın sade magnezyum yeşil renkli olan sodasını hergün için derim bana etkisi oldu🌸
Ogretmen_1 Son aylarda magnezyum eksikliğinden kaynaklı ağrılar olabiliyormuş sanırım. Bende 6.5 aylık hamileyim yeni yeni başladı bende de. Maden suyu ve magnezyum desteğini düzenli alırsanız biraz azalır ama tam geçmez muhtemelen🤷🏻♀️