Gul_hamad Merhaba arkadaslar. Bu haftalarda olanlar bebeginizin hareketleri nasil. Tekmeleri cok mu hissediyorusunuz? Ben gecen doktora gittim,kordon boynuna dolanmis belki o yuzden fazla hissetmiyorum diye dusunuyorum. Lutfen cavaplar misiniz ?
Semraylmz Bu gece 26 olcaz. Sürekli değil ama gün içerisinde muhakkak çok net hissettiğim oluyo. Doktor kordon dolanması için bişey dedi mi acaba. Bi problem yaratırmıymış?