Nurselin_12 Duygus28 al benden de o kadar 🤣ani ni şey olsa Allah korusun ama haızr değil çantam ama bu hafta halledicm inşallah
Estrella Duygus28 34 +3 Haftadayım dün akşam ilham periler dedi ki kalk hadi valize yerleştir eşyaları gülüm😂 ben de dinledim çok bir şey kalmadı gibi şuan ama hep aklıma ufak tefek seyler geliyor hala 😅
Nurse2121 Duygus28 ben yeni doğum yaptım yazıyorum . Biberon Bez Zıbın Kendine uzun elbise Orkid yada doğum bezi Terlik Bunlar en önemli şeyler
Aysun1981 Ben 36+0 sıfır oldum. Geçen hafta ön hazırlık yapmıştım, dün toparladım ve keske daha önce yapsaydım dedim 😂 Gittikçe ağırlaşıyor insan. Ne kadar erken okadar iyi
Aslylmz 32 de yıkayıp 33 te ütüleyip yerleştirmiştim ama tam tamamlanması 35 inci hftada 😂 baya zorlanılıyor yalnız acele edin 🥲
Yasemincee İlk gebelikte ve ikinci şuan ikisini de öğrendiğim zaman başladım şuan 27 haftalık tamamen hazır 😅😅😅 ben biraz dakik yaşıyorum hep ileriyi düşünerek. Asla işimi şansa bırakmam 😅
Duygus28 Yasemincee benimde ikinci gebelik diye mi bu kadar saldım anlamıyorum hazırlamak istiyorum da olmuyor
Nurselin_12 Duygus28 valla 2.gebeliğim diye mi böyle bilmiyorum alınacaklarm bitti daha yıkamadm bile yarn inşallah yıkamaya başlcm hazır dursn bence artık
Duygus28 Nurselin_12 ay aynısı ben işte her şey hazır yıkanıp ütüsü yapılacak ben hazır değilim sanırım
Nurse2121 Duygus28 yani sütün olmayabilir aksi bir durum olabilir bebek red eder memeyi önlem amaçlı koy bence