ilk ağız sütü bebek icin cok önemli diyolar fakat hamilelikte (benim) sürekli geliyo sütüm atletim ıslanıyo yani. 18. haftamdan beri ara ara akıyo peki bu akan ağız sütü denilen sey değil mi bebeğime kalmıcak o sütten diye düşünüyorum o kadar cok kez geldi ki. şimdiye kadar 7-8 kere gelmiştir
simdi 30+5 dün gece yine gelmis. sıkmıyorum dokunmuyorum uyarmıyorum, bilenler yazarsa sevinirim