Alyyy Kızlar merhaba🙋🏼♀️ 35+4 günlüğüm bebeğim 2947kg çıktı, dün kontrolde erken doğum riskim çıktı hemen 2 iğne yaptılar progeston fitil verdiler sizce bunlar etki edermi benim gibi olanlar var mı aranızda erken doğmasından korkuyorum ne yapmalıyım😔
byzza16 Alyyy hiç endişelenmeyin bende 36. Haftada doğum yaptım 2745 gr doğdu kızım kuvoze falan girmedi çok şükür sağlıklı ☺️
Nefesuraz Canim merhaba gayet iyi haftan bu haftalarda doğması güzel ben yeni 34 oldum bana da ciger gelistirici yapıldı pregeston verildi az sancim ve kanama başlamıştı ama senin haftan daha iyi 36 ya gelmişsin Bende su bile azalmış bebeğimin 1 hafta daha geçer senin en az üzerinden sağlıkla kucağına alcan insallah
Alyyy Nefesuraz doktorda 8-10 marta doğuma alırız dedi planlı sezerysn düşünüyordum🙇🏼♀️ Yaa allahın izniyle sizde sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız önemli olan sağlıklı şekilde doğmaları💐
Alyyy byzza16 ya allah bağışlasın🥰 içim rahatladı biraz tedirgindim çünkü. 💐Peki ultrasondaki çıkam kilosuyla aynımı doğdu %10 düşük oluyormuş kiloları sizdede öylemiydi
byzza16 Alyyy ben en son doğumdan 1 hafta önce girmiştim ultrasona araya kurban bayramı girmisti o yüzden son kilosunu bilmiyordum 🙈