Arkadaşlar 41 haftalık hamileyim devlette ki doktor doğmazsa pazartesi giriş yaptır doğumu başlatsınlar dedi ama ben kararsızım kontrollü bir şekilde 42 ye kadar beklemek istiyorum bebeğim kanala girdi nst de 75 üstü sancım çıkıyor iki kez falan çıktı gün içinde de yarım saatte bir kasılmalarım oluyor ne yapsam çok kararsız kaldım bana bi fikir verin nolursunuz 😔😔