bebeliannegeldi Gzmmmmmm11 benim 37de 3870 dedi doktorum. 38+3 te 3745 doğdu. Ultrason 400 aşağı yukarı tahmin edebiliyor.
Esrasenturk8 Gzmmmmmm11 doğru cıktı mı doktorun söylediği? Bana da önde erken gelebilir diyor ama güvenemiyorum pek yanlıs cıkıyor diye
KaranAlpgeliyor Gzmmmmmm11 merhaba doğum yaptiniz sanırım kaç kilo doğdu bebisiniz benim oğlan da 37+3 3955 kilo🤣