Zehra9616 Ya benimki daha belirsiz zaten tam bilmiyorum.Çünkü kızımda bu karnımla doğurmuştum bile.Bide benim tarihim belli değil.En son geçen sene nisanda adet gördüm 🤦🏻♀️ Hamile kaldım ramazanı tam tuttum bitti kanamam oldu.Meğersem düşük olmuş.Mayıs 22 de düşük kanamam oldu 3 gün sürdü üstüne bidaha hastalanmadan kaldım.Doktor kendi kafasına göre bi tarih çıkardı mecbur.e haftasıda ne zaman gitsem kilo olarak ölçü olarak hep 1 hafta önde gidyor dedi.Bu belirsizlik daha çok canımı sıkıyor 😔