sedamom00 Progestan hamile kalmanızı kolaylaştırmaz sadece oluşan bir hamilelik olursa onun tutunmasını sağlar sizin zaten oluşan bir hamileliğiniz olmadığı için mantık olarak bu ilacı kullanmanızın hiçbir önemi yok maalesef. Hormon tahlilleriniz yapıldı mı? İlk gebelik miydi? Hsg çekildi mi? Hiçbir sorun yoksa vakti değildir canım Rabbim en hayırlı zamanda doldursun kucağını. Çok kafana takıyorsan o yüzden de olmuyor olabilir, 1 sene yedim bitirdim kendimi hiçbir sorun yoktu en son 2-3 ay ara verelim dedik bir baktım hamile kalmışım, stres çok etkiliyor.🙏🏻