ilknrklcoglu1 Oğlumuzun ismine eşimle birlikteliğimizden beri Poyraz dedik, öyle karar kıldık. Ama bir takım insanlar yok fırtına yok karayel diyerek alaya alıyor. Ben çok seviyorum ve hoşuma gidiyor. Eşim de bundan rahatsız oldu Şerdıl ismini düşünüyor. Kürtçe bir isim bunu da belirteyim. Poyraz gerçekten kötü mü sizce ya da Şerdıl nasıl?
Cansuada24 ilknrklcoglu1 ya isimle dalga gecen bir toplumla aynı havayı solumak gercekten utandırıcı ne demek yok yel yok fırtına ya sizene deseydin sende benim cocugum evet fırtına gibi olsun de takılma bu insanlara canım
MihrimahVeAnnesiii ilknrklcoglu1 Eminim yeni nesil şimdikiler gibi aptal topluluğu oluşturmayıp isimle dalga geçmemeyi ve saçma sapan eş anlamlar üretmemeyi çok çok çok iyi bilecektir. Şerdıl için de şırdan diyin eşinizi yeniden vazgeçirip içinize sinen ismi koyun
funnymummy ilknrklcoglu1 yani şerdıl ismini hiç duymadım anlamı nedir birde ileride bulunacağı ortama yaşayacağı yere göre seçmek de fayda var o yüzden poyraz ismi daha güzel bence
Mysaa ilknrklcoglu1 şerdil ne demek bilmiyorum ilk kez duydum ama poyraza göre kıyasla aslında o dalga geçilecek bi isim gibi bunu kınamak veya başka bişey için değil canım belirteyimde hani poyrazın nesiyle dalga gecilcekki bence güzel
Tugceelanaz Aynı sorunu bizde yaşıyoruz İlk kızımda bi anlamı yok felan dediler yinede istediğimiz oldu. Şimdide anlamlı bir isim koyucam bu seferde işte ilerde babanne anneane olursa o isim yakışmaz felan demeye başladılar . Yinede kararımda nettım. Bence sizde şaşmayın sizin çocuğunuz , beğenmeyen beğenmesın .
ilknrklcoglu1 Aman çocuk çok yaramaz olurmuş, uygunsuz isimmiş zerre takmıyorum inanın sadece sizinle paylaşmak ve fikirlerinizi almak istedim. Zaten artık gelecek nesil yeni isimlerle geliyor sürekli gelişiyor, değişiyor.