sendekimsinnn Kızlar ben bütün tahlillerimi devlet hastanesinde yaptırdım yarın özele genel kontröl için gidicem tahlil sonuçlarımı özeldeki doktora göstersem bakarmı acaba hani sonuçta devlette yaptırdım ya tahlilleri bakmamazlık yaparmı özel
MihrimahVeAnnesiii sendekimsinnn Bakar canım niye bakmasın . Bende sağlık ocağında yaptırıp getiriyorum