Hanımlar merhaba.
Progestan fitil olarak kullandım 8 gün ertesi gün adet oldum fakat hep 7 gün süren kanamam 3 gün sürdü bugün 3. Gün ve hiç yok nerdeyse leke şeklinde geldi o kadar bugün sebebi ilaç olabilir mi yoksa gebelik vs ilacın yan etkisi filan olabilir mi haftasonu olduğundan doktoruma da ulaşamadım çok merak ettim var mı aranızda böyle yaşıyan not olarak da normalde kanamalarım düzensiz ve pkoluyum 4 yıllık evliyim gebelik dusundugumuznicin doktorum fitil verdi