Mucizemm_8991 Hatta anlatayım. Şubat 15′te sağlık ocağında kontrolüm vardı. Karantinamız yeni bittiği için 20 Şubat’ta gidebildim. O zaman 18+ küsurlerdeydim. Tetanoz aşısı olacakmısım, ebe bana hareket hissedip hissetmedigimi sordu. Ben de hissetmedigimi söyleyince kararsız kaldı. Açıkçası ben de biraz tedirgin oldum🤭 Aşıyı vurdurmadim. Bu arada korona olan ben değildim ama ben de hastalandim. Korona gecirdigimi düşünüyorum. Herneyse eşim geldikten sonra doktora gittim. Bana hareketin 16-24 haftalarda hissedilecegini, bu durumun normal olduğunu söyledi. Hatta ultrasonda bebeğimin kıpır kıpır olduğunu hepimiz gördük 😋 Muayeneden geldikten sonra karnımda bir kere balon patlar gibi pıt pıt hareketi oldu. Bebek dediler ama ben tam bilmiyorum, başka bişey hissetmedim. Endişe etmeyin☺️ İnşallah sağlıcakla gelsinler ❣️