Ayaklarını sıcak tutuyorsun değil mi ? Lütfen iyi düşün ve iyi olsun ayrıca hamileliğimin basında benimde adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyordu adet gününde dr a sormustum sıkıntı yok normal demişti sen sadece akıntının rengine dikkat et kötü şeyler düşünme lütfen