Pinarinayseni Başımdan geçen bir olayı anlatayım. Normalde özel muayenehanesi olan bir doktorda takipliydim. Bir sonraki randevuma daha zaman olduğu için araya bir de devlet hastanesi sıkıştırayım, dedim. Bebeğimin gelişiminin, sağlığının gayet iyi olduğunu biliyorum o güne kadar. Devletteki doktor bir anda bebeğimin beyninin su topladığını söyledi. Üstüne de şunu dedi. Cihazlar eski olduğu için yanılıyor olabilirim.🤭 Deliye döndüm, çok korktum. Hemen kendi doktoruma randevu alıp gittim. Utana sıkıla yaptığımı anlattım. O da bir güzel muayene etti. Bebeğimin beyninde su falan yoktu. Dersimi aldım. Bir daha zırp pırt o doktor senin bu doktor benim gezmiyorum.