Newmom16 Ozgeozgul Evet hep öyle söylüyorlar ya korkuyorum da açıkçası ama isim bulamıyoruz en yakın hissettiğimiz bu olmuştu 😄😅
Minammm Newmom16 bende yağız Ege istiyordum ama ablamın oğlunun adı Ege ondan dolayı sadece yağız koyacağım ama aklım hala iki isimde keşke bende koyabilseydim