yagmurraycaa Olsun geldi geçti,Meleğiniz unutturur 🤗 Hepsinin acısı,tadı farklı.İlki banada zor gelmşti doğurmak bile istememştim o sancıdan,kesin karnımı alın diye bağırdım durdum unuttum gitti,şimdi bi daha hanileyım 38 in içindeyiz,biliyorum yıne canım yanıcak zorlanıcam ama onları kucağımıza aldıkmı bitiyor.İnanın o kadar çocuk sahibi olmak isteyen varki biz o acılara şükretmemiz lazım.1 gün içinde değer 🤗