yigitaslaninannesi_ Hanımlar Selam 34 +5 haftalık hamileyim dün geceden beri bebeğin hareketlerini fazla hissetmiyorum internet den bakınca azalma olur diyor hareketlerin de bilen ya da yaşayan var mı
GamzeCan yigitaslaninannesi_ yeri daraldıgı icin daha az hareket ediyolar ama hic etmezse bir doktora gözükün 🙏🏻
blueberyy00 yigitaslaninannesi_ haraket az da olsa varsa yerinden pozisyonundan oluyormuş hiç hissetmemek sıkıntı sende az hafif haraketler olsada korkutma kendini bence
Deletedmom727271 Canım büyüdükçe yeri daralıyor o yüzden hareketlerde azalma olur. Hiç hissetmemek sıkıntı tabi