Kızlar folik asiti aç karınla mı kullanıyosunuz tok karınla mı
bebegimmm123 tok kullanıyorum
bebegimmm123 tok kullniyorum cnm
bebegimmm123 fark etmiyor canim ne zaman istersen icebilrisin
bebegimmm123 tok kullanıyor dum 12. Hafta olduk bıraktım
bebegimmm123 tok canım..
bebegimmm123 tok karnına kullanıyordum..
Teşekkürler kızlar♥️