deletedmom213 Ben emseye gidiyorum. Ve çok memnunum. Herkes çok ilgili. Ve özel hissettiriyo. Bundan önce düşük yapmıştm. Onda ersoya gidiyordum. Ama emsey ersoya bin basar 😋