Haticekaya1808 Haftamdayım doktorumla görüşüp saçımı ombre tarzında boyatmak istiyorum. Sizler boyattınız mı sıkıntı oldu mu doktorunuz izin verdimi ? ( riskli diyenler yorum yapmasın lütfen)
Deletedmom623737 Haticekaya1808 gebeliğim boyunca iki kez boyattım 6.ayda bide daha iki gün önce 39 hafta olcam normal doğum olacak eli kulağında saçım çok kötüydü boyadım doktorum da boyaya bilirsin hatta hamilelik hastalık değil hamilesiniz diye kendinizi salmanıza gerek yok dedi boyarken de camlar açıktı iki kat maske taktım
Iambet Ombrede diplere boya değmiyor ama sonuçta açıcı kullanılıyor kimyasal ve kokusu kötü ben de sormuştum doktorum izin vermemişti.
Haticekaya1808 Deletedmom623737 evet ya bazıları cidden çok abartıyor hamilelik hastalık değil yani zaten kilo falan alıyoruz salıyoruz kendimizi bari saçlara bakalım bende hafta içi soracağım doktoruma teşekkür ederim canım yorumun için 🥰🥰
Deletedmom623737 Haticekaya1808 kesinlikle öyle canım gebelikte benim saçlarımda beyazlık çıkmaya başladı bi kaç tanede değil baaya hemde gördükçe kendimi kötü hissediyordum her doktorun hangi konu da olursa olsun aynı yorumu yapmıyorlar benim doktorum canının çektiğini abartmadan ye diyor mesela bazı doktorlar ne kahve nr çay iç diyor 🤷🏻♀️
Esenkaplan Haticekaya1808 ozaman neden soruyorsunuz bi dr riskli djyor bi dr risksiz hangisine inanalım sizin içiniz rahat etse zaten burda bu soruyu sormazdiniz evet kimyasal.oldugu icin riskli durum
Askiletotomsu Esenkaplan lütfen attığım videoyu ve başka doktorlardan da benzer videoları dinler misiniz Kimyasal plasentaya geçmiyormus bile
Haticekaya1808 Esenkaplan kime sorup sormayacağıma bence siz karar veremezsiniz ☺️ Sonuçta ben yazdım linçleyecekler yazmasın dedim benim kendi kararım ve burası bir platform fikir alıp verebiliriz ve bu bir tartışma konusu 😊
Srp22 Ayim bitene kadar boyatmadim sonunda doktorum isyan etti boya kana karismiyor boyatabilirsin demedimmi ben sana dedi bende kahkahayi patlattim benim disimda herkes rahatsizdi beyazlarimdan dedim dr bile bu kadar isyan ettiyse demekki göze hos gozukmuyor kizima guzel hatiralar birakayim diye gittim kestirdim de boyattimda kendime geldim valla daha bi enerjik ve mutlu oldum kendimi daha guzel hissettim pisman degilim ben mutlu bebisim mutlu bana iyi geldi herkesin kendi karari saygi duymak lazım
Askiletotomsu Srp22 valla bende carsba 14.haftama giriyorum Boyatcam Doktorlae on haftaliktan sonra boyanır ama biz 3 ay dolunca boyat deriz. Yine de kana karışmıyor plasentaya geçmiyor korkacak bişey yok filan Diyor Videolarda Boyamak serbest yani
Esenkaplan Askiletotomsu simdi drlar ikiye bölünmüş durumda kimisi zararli diyor kimisi zararsız hangisi doğru söylüyor mantıken düşünürsen sigara alkol şarküteri bebege zarar veriyor dendiğinde yapmıyoruz ben vicdanen rahat edemem hamileyken saçımı boyatmazsam ölmem herkesin vicdani bilir
kuzeymomss Haticekaya1808 bende 4. Ayda boyadım doktorum boyayabilirsin bir sorun olmaz dedi sadece açıcı önermiyorum dedi bende boyadım yoksa o saçla 5 ay daha dayanamazdım, geçen günde gittim saçlarımı kestirdim miss gibi oldu ☺️
atlasinannesiii Haftamda doktorumun izniyle ombre yaptırdım organları geliştiği için bi sıkıntı olmayacağını söylemişti canım
Haticekaya1808 Esenkaplan fikire kapalı olduğum için riskli diyenler yorum yapmasın dedim özellikle riskli diyorsanız yorum yapmayın bu kadar basit