Meltem01-27 normalde özel hastane kan vermiştim 2500 idi sonuç 2 gün snra sağlık ocağında başta tahlil verirken doktor burda da bakalım dedi adetm geçkti demiştim sağlık ocağında sonuç 2900 geldi ağla ağla doktrma attım sonçlarmo doktrmda artması gerekirdi kimyasal olablr vs demişti 2 gn daha beklyp kan verelim dedi o arada eşimde ne bekliyoruz aynı hastanede gdp kan verelim 2 günde tam gün artması gerekir orayla karşılaştralm dedi kan verdik 2 saat sonra sonucum 5800 gelmişti sağlık ocağnda düşük çktğı kesin🥲kötü bir tecrbydi bzm için