Kızlar merhaba. 6+3 deyiz bugün. Çok şükür büyük sıkıntımız yok. Ama aklıma takıldı sizlere sormak istedim başına gelen oldu mu diye. Akıntım hep sarı renkli oluyo. İdrar yaparken ağrı ya da yanma yaşamıyorum ama. Sabah sildiğimde çok açık kahverengi gibi geldi sonra gelmedi birdaha. Genellikle hep sarı oluuor akıntım. Bebeğe bişey olur diye endişe ediyorum. Başına gelenler yazabilir mi? Nasıl bi yol izlediniz. Şimdiden teşekkürler🌸🌸