acemianneee_31 Selamlar kızlar hayırlı kandiller dualarda buluşalım 🤲🏻♥️ Sorum şu ki 16*5 im hareket hissetmedim hiç kıpırtı falanda normal mi ? Birde tetenoz için 17. Hafta da mı gitmem gerekiyor sağlık ocağına sordum adam akıllı cevap vermediler
blueberyy00 acemianneee_31 Bana sağlık ocağındaki ebe en dogrusu 20. Haftadan sonra yapılan daha erken yapmam ben doğru değil çünkü felan demisti
Sineemiis acemianneee_31 19+5 e tekabül ediyor galiba beni de 18 martta çağırdı suan 17 haftalığız şükür
moom222 acemianneee_31 canm bn 20.inci haftada çağırdılar bebeğin hareketlerini hissetmemiz lazım dediler
Brcnalprslnlblg acemianneee_31 ben 15+5 te hissettim yay gibi gerindi içimde. Tetenoz ise 20. Haftada oldum ilk aşımı
acemianneee_31 blueberyy00 neden acaba öyle dedi etrafımda 17. Haftada olanlar vardı aklım karıştı benimde
blueberyy00 acemianneee_31 haraketler genelde 20 haftada herkes çoğunluk hissetmeye başlıyor ya bence ondan
Sineemiis acemianneee_31 Evet değişik biseyler oluyor içimde 😀 baloncuk patlar gibi içimde bisey kayıyor gibi falan daha da güçlü hissetmek nasip olsun hepimize ❤️
Seydasavrak acemianneee_31 bende ilk aşımı oldum 20. Hafta da diğerini de 1 ay sonra yapacağız dediler
Brcnalprslnlblg acemianneee_31 evet ilk gebelik. Uzunburun otobüs yolculuğundaydım birden karnımın içinde bir şey oldu hemen annemi aradım korktum bebektir dedi. Ve inanır mısın üç dört günde bir hissettim 20. Haftadan sonra hergün hissettim. Şimdi 31 bitti içimde takla atıyor