Merhabalar, bir kız Bi erkek annesiyim ve şuan üçüncü bebeğime hamileyim. Tecrübeli bir anne olarak söylüyorum ki çok normal. Zaten 5 6 haftalıkken kese görünür 7 ve 8.hafta da kalp atışı görülür duyulur. Şuan 6+1 haftalık hamileyim keseyi gördüm 10 gün sonra gel kalp atışını duyalım ddi. Gayet normal bir durum yani. Hele ki devlet hastanesine gidiyorsanız çoook çoook normal sakın telaş yapmayın 💗