Kızlar ovulasyon testim hep koyu çizgi çıkıyordu (pko yok) normalde geçen ay 36. Gün adet oldum fakat bugün 38. Gün oldu daha gelmedi bu ayin başında covid geçirdim. Dün akşam üzeri test yaptım negatif çıktı ( sıvı almıştım) . Sonradan pozitif olma ihtimali var mı. Geç döllenme olmuş olabilir mi.