Kayabasaks biz 2100 tlye aldık, indirimdeydi o ara. Normal fiyatı da 3600 civarıydı. Şimdi çok pahalanmış ☹️
Tek elle kapatıp açabiliyorum ben, hafif ve sürüşü kolay. Tabii daha bebekleri koyamadık içine ama çok aman aman fark etmeyecektir diye düşünüyorum