Bugün 36cı haftaya başladık ama sezeryan günüm martin 14 doktor 38 bittiği hafta dedi ama hesaplıyorum 38e girdigim güne geliyor doğumum bendemi bir yanlışlık var yoksa doktorum karıştırmış ola bilirmi aynı hafta olup 14 doğuma giricek anneler varmı acaba ya fikir vercik