zeynonunannesiiii Normalde doktor 24 hazirandan sonra yani haziran sonuna doğum olabilir dedi neredeyse 4 ay var daha ama uygulama hamileliğin 6.ayı diyor 1 aylık bir oynama var arada nasıl oluyor bu