vajinal estetik bu ara çok gündemde geliyor sanki bana. ilk tek normal dogumda bu tarz birseye ihtiyaç duyulur mu gerçekten, normal doğum sonrası rahat olsana estetik açıdan ya da qrkadasin dediği gibi idrar tutamama, rahim sarkma vs vs gibi olası durumları getiriyor mu?