irem44 Çok normal canım benimki de tüp bebek şu an 13.haftadayız ve hala kasık ağrılarım devam ediyor sanki her an adet olacakmışım gibi hissediyorum. Rahim büyüdükçe bunlar hissediliyormuş. Merak etme canım hayırlısıyla güzel güzel tamamlarsın inşallah hamileliğini