Bensu9 bende 35+1 oldum doktorum haftaya gel dedi bana bu hafta gidecem ilk bebeğimi 35 haftalık doğurdum suyum geldi sezeryana alındım şimdi gene ,35 haftalık oldum korkuyorum acaba erken doğum olur mu ki ilk bebegim yani kızım 2.50 kg gramdi 8 gün yattı kuvezde bu bebeğim ise 2.600 erkek bebek acaba kg dan dolayı mu ki kuvezde kalıyorlar bılmyiorum açıkçası çünkü kızımda sadece kuvezde kaldı bir gece tek oksijen aldı kuvez içi başka yok ama gözlem altında idi