Byztrkravc Şimdiye kadar daha çok hareketliydi ama 2 gündür az ediyor ediyor ama çoo az başına gelen var mı yeri daraldığı için mi az ediyor
kahvesever__ Byztrkravc benim bebeğim de öyleydi o gün 2 gün hareket emesi kafayı yiyordum az daha hemen hastaneye gittim doktor dedi uyor 😂 tövbe dedim bu aylarda bebekler uyormuş o yüzden hareketleri azalıyormuş korkma 30 da düzeliyor
Byztrkravc kahvesever__ uykucu tosbikler neyse uyusunda büyüsünler her dk hareket etsin istiyorum düzelir inşaaalllah 😍
kahvesever__ Byztrkravc işte o normalmış doktor dedi uyor o dönemlerde normal bebek daha çok büyor geliştiği için hareketlerde azalıyor
kahvesever__ Byztrkravc senden de allah razı olsun canım inşallah 🙏 hemen eskisi gibi düzenli hareketlenir