kahvesever__ Arkadaşlar 30+1 im bebeğimin dışardan hareketlerini bu zamana kadar sadece en fazla 3. Yada 4 kez gördüğüm benimle aynı haftalarda olupta dışardan görenler varmı varsa ne sıklıkla görüyorsunuz dışardan
Elfii00 kahvesever__ bende 30+1 im gece 12 ile 2 arası birde sabah 8 ile 11 arası sol tarafa yatınca dıştan belli oluyor gün içinde fazla kıpırdamıyor. 1 haftadır dıştan net şekilde görüyorum. Ama eğer hareketlerini içeriden hissediyorsan dışarıdan görmen çok önemli değilmis çünkü sırtı karnına dönük olabilirmis
aysnrsvs kahvesever__ biraz daha büyüdüğünde calkanir karnınız 🤭 29+1 haftaligim kalkıp iniyor karnım ama o büyük hareketlerini dışardan görmedim
Ozlemyvz kahvesever__ ben 29+6yım benim hareketler hep dışardan görünüyor. Ama sanırım bu kiloyla alakalı sizin kilonuz nasıl?
biranneadayiyim Elfii00 kahvesever__ Kızlar haftalarımız aynı diye soruyorum. 7-8 haftalıkken ultrasona girdiniz mi. O haftalara ait ultrason resimlerinize bakabilir misiniz benim için. Crl ve ga ne yazıyor yazar mısınız lütfen 🙏 benimki haftasıyla uyumlu değildi
kahvesever__ Elfii00 içerden hareketlerini hissediyorum da dedim gibi dışardan çok görmedim görmek çok istiyorum
ipekveatlas ben 30+4 görüyorum ama gercekten hareketsiz kalıp izlediğimde. gece yatmadan önce daha cok oluyo
Ozlemyvz kahvesever__ kilonuz da çok değil aslında bazen kilodan görünmüyor. Ama sıkmayın canınızı herkesin dışardan görünecek diye bir şey yok hem belki ilerleyen haftalarda bebek büyüdükçe dışardan görünür🌸
kahvesever__ biranneadayiyim ben 2 buçuk aylıkken girdiğim ilk utarasyon canım ben yurt dışında yaşıyorum dedin şey yasada gavurca yazıyordur bende dil çok bilmiyorum
MeyraRana kahvesever__ 30 haftalık değilim ama 29 ve 30. Haftamda hissetmedim hani yeri daraldı heralde ondan sakin diyordum 31 haftalık oldum canımı yakacak kadar şiddetli vuruyor. Dışardan da belli oluyor.
Aselinkooo kahvesever__ 31 haftalığım dışarıdan görünüyor anlık hergün oluyor neredeyse 1.2 kere öyle aşırı değil tabi elim genelde karnımda olduğu, için hissediyorum 🤗 ama 2.gebelik. İlkinde okadar görmüyordum.