mrvcl9 Kızlar 36 günlük bebeğim var beni emdiği zaman çok kusuyo ama mama yediğinde az kusuyo normal bi şekilde bu neden olur ya 😒😒
tazebiranne_hg04 mrvcl9 midesinde reflü olmasın bir doktora götür istersen kardeşimde doğduğundan beri kusuyordu reflü çıktı
iremcannn1907 mrvcl9 canım seni emince sınırsız istediği kadar emiyor, fazlasını çıkarıyor. Ama mama verince ne kadar mama vereceğin sana bağlı, yani fazlasını vermiyorsun yetiyor demek ki ☺️ Seni emdiğinde çok kusma sebebi bu ❤️
Glsnisa14 Fazlasını kusuyodur Bir de emzirme araları uzun tutuyorsan çok emip çok kusar. Dikkat etmen gereken emdikten sonra hemen yatırma fışkırır tarzda olursa muhakkak doktora götür . Sık sık ve az az emzir. Benim de başıma geliyordu başına çok çok ince bir yastık koyuyodum