Kızlar ayın 17 sinde adetim bitmişti. Bebek istediğimiz ve her ay olumsuz sonuç aldığımız için psikolojik şeyler hissediyorum sanırım 😮💨 17 den şimdiye kadar olmamıştır diye düşünüyorum. Ama bazı şeyleri hissetmekten de kendime engel olamıyorum. Daha öncede yazmıştım. Şimdi de 2 gündür ağız kuruluğu başladı. Tuvalete çok sık gitmeye başladım. Hiç sıvı tüketmediğim halde. Hafif mide bulantısı yaşıyorum belli belirsiz. Ve asla doymuyorum. Sürekli açım resmen. Napcam nasıl kurtulcam bu psikolojiden 🥲😮💨