Elif1147 Merhaba arkadaşlr ben bugün doktora gittim ve 36+5 haftalık hamileyim ve bebeğimin haftasına göre çok ileride karın bölgesinin nerdeyse 3 hafta önde olduğunu söledi doktorum ve bebeğimin kilosu 3 buçuk kiloymuş.haftaya pazartesi bu şekldw kilo alınaya devam ederse acil sezeryana alacagını söledi.vitaminlerimi bıraktırdı ve yemene çok dkkat et dedi.benmle bu durumu aynı şeklde yaşayan var mı? 1 hafta snra 37+5 haftalık olucam bebeğim sorun yaşar mı sağlık açısından çok endişeliyim
Zeynepeymen Elif1147 hayır cnm endişelenme 36 haftalıkken 3300 dü bebisim hep önde gittik 38 haftalıkken sezeryanla dogurdm 3900 kilo dogdu ve cok saglıklı allaha emanet bebişler.
SevcanahinBingl Elif1147 36+2 de 3600 kg dı benim dr um normal oldugunu soyledı evet biraz iri bir bebek ama genetik dedi.Allah nasip ederse normal doğum yapıcam.Bende eşimde uzun boyluyuz minyon bir bebek olacağını düşünmüyordum☺️
SevcanahinBingl SevcanahinBingl bu arada ben 68 kg hamile kaldım toplam 18 kg aldım.Ve bana vitamini vs bıraktırmadı
Elif1147 SevcanahinBingl canım doktor korkuttu resmen bizi bende çok kilo aldım kendimi çok suçladım sağlıkla doğsunlar inşallah☺️
Elif1147 SevcanahinBingl bende 24 kilo aldım canım onunda etkisi var tabi😞 ama tutamıyorm kendimi çok iştahlıyım birtek bugün frenledm kendimi 1 hafta böle bakalım. Ben balık yağı kullanıyodm onu bıraktım
busra1361 Elif1147 bende biraz önce buna benzer bir post açtım canım bugün doktora gittim 36. haftadayım 3kilo iri bebek olcak dedi. malesef bende siğil oluştu o olmasa bile normal doğum zor olurdu dedi
Elif1147 busra1361 aynen canım banada öle dedi doktor kafası geçsede karın bölgesi geniş omuz çıkablr tarzı birşeyler söledi.sağlıkla doğsunlarda doğum şeklini hiç önemsemiyorm.ciğerleri iyi gelişsn sağlıklı olsun birşey istemiyorm🤲🏻
zeyolin Elif1147 canım ben de 34+0 ım bebeğim 3 kilo doktor sıkıntı yok ama böyle kilo almaua devam ederse normal doğuramazsın dedi kafası da üç hafta ilerde çünkü
duygum41 zeyolin merhaba canım mine kabakaş a devam ediyor musun bende 33 haftayım mine hanıma gidiyorum benim kızda önde çıkıyor hep :) eşin girebilecek mi doğuma
Aysenaz SedanurAydnAta genetik diyo kimi kimide sekerden ama sekerim okadar yuksek de cikmadi bal kaymak pekmez kaşar peynir süt yoğurt en onemlisi soda ictim gunde 2 adet o yuzden boyumuz uzun ve kemiklerimiz saglikli gozukuyormus
didemm Elif1147 bende bu gun gittim doktora 36+4 gunluk 3100 gr dedi kilolu geldi sizinki daha kilolu masallah 😍 benim doktorum kilosu gayet iyi dedi