Merhabalar ben 13 haftalık gebeyim. Son 3-4 haftadır yüzüm sivilcelenmeye başladı. Çok açık tenliyim, normalde hiç sivilceye yada lekeye yatkın bir cildim yoktu.
Gebeliğim de henüz yeni ama farkettim ki çene kısmımda leke gibi renk kararmaları oluşmaya başlamış çok canım sıkıldı :(
Bunu önlemenin bir yolu var mı? Antalya’da yaşıyorum yazın daha kötü olur diye korkuyorum ben şimdiden güneş kremi kullanmaya başladım :(
Siz herhangi bir şey kullanıyor musunuz bununla ilgili. Böyle bir durum yaşayan oldu mu gebelikten sonra lekeler geçiyor mu?