mercimeginannesiiii Sezin11 Ben tam 30+0 da doktor kontrolüne gittim. Doktor bana laf arasında 7.5 aylık hamile olduğumu söylemişti. Benim internetten aldığım bilgiye göre de 7. Ayımı tam bitirmiş oluyordum. Bu hesaplama işi biraz karılık sanırım.
Senemy1302 Hafta olarak baktığımızda yanılıyoruz çünkü 1 ay 4 hafta yani 28 gün yapar güm olarak hesapla örneğin 210 günlük yazıyor onu 30a böl bak
Naneliayran mercimeginannesiiii 7 ayınız bitmiş evet iki hafta da 8. Ayınızdan almış oluyorsunuz. Tam 7,5 ay
aysnrsvs Sezin11 30+0 tam 210 gün 7. ay bitmiş oluyor 10 aylık doğum yapmıyoruz 9 ay 10 gün gebelik sureci