farahinannesi Kızlar 11 haftalık hamileyim doktor quatr var sende dedi tsh hormonum düşükmüş. Böyle bi sorun yaşayan var mı bebeğe zarar verir mi
Grayworldinsideme farahinannesi kaç çıktı tsh ınız? İlaçla kontrol altına alınıyor merak etmeyin. Yüksek çıkması riskli ben de yüksek çıktığı için ilaç kullanıyorum
gldn065807 farahinannesi benimde düşük yüksek değişiklik gösterdi troidlerin bozulmuş dedi şuan ilaç kullanmaya başladım 33 haftamdan sonra çıktı benim
SunnyG farahinannesi hemen neden guatr dedi ki. Ben bu doktorları anlamıyorum. Gebeliğin ilk zamanları tsh düşer zaten. Bende 0.016 çıkmıştı düşün senden bile düşük. Doktor 20 gün sonra tekrar bakalım dedi ve yükslemişti sonradan