13-10 ben de hamile oldugumu öğrenene kadar ilaç kullanıyordum, 33+2 günlük oldum bu süreçte iki üç kez atak geçirdim. Bebeğim uzun süre hareket etmezse direkt ellerim titremeye başlıyor panikten, Kendimi rahatlatmak için o anlarda balkona çıktım, namaza durdum, ağladım ama nefesimi kesmemek için direndim. Benim için zor geçiyor ve muhtemelen emzireceğim için de ilaç tedavisine devam edemeyeceğim. Keşke terapi alsaydım baş edebilirim sandım hamileyken ama olmadı. Siz ihmal etmeyin derim. Ben de lohusayken başlayacağım gereken neyse yapacağım.
Bir de bu süreçte daha çok maneviyata yüklendim, kuran okumak, namaz, uyurken sure dinlemek bana çok iyi geldi. Sakinleşmeme yardımcı oluyor.