Peperonni masal1805 Selamlar benim bir paket bitti ikinciye geçtim. Ama vitamin hapı nedense midemi bulandırıyor doktora soracağım belki değiştirir
Suna0991 Ben gebe kalmadan önce başladım sonra 3ay düzenli kullandım 6. Aydan sonra da vifolic verdi doktor çeşitli vitaminler ve folikasit var yine içinde çocuğun beyin gelişimi için önemli 🤗
BusrAras- masal1805 12 haftalıktım kontrole gittigimde doktor elindeki paket bitsin kullanma dedi 13 sonunda bıraktım
nuhunannesi42 masal1805 ben kullanmadim şuan 23 haftalıgim elhamdülillah hiç bir sorun çıkmadı vitamin falan da kullanmadım siz bilirsiniz
Askiletotomsu masal1805 düzenli kullanmadım O yüzden 5 tane filan kaldı 13+4 olduk Yani bı beş gün daha içinde birakcaz