Anne88 Haftada kanama alanjm vardı leke gibi geldi progeston kullandım geçti şimdi 10 haftalık oldum iki gün önce doktora gittiğimde kanama alanı az bişey olduğunu gördü progeston yazmış yine ben bırakmıştım kanama bitince hamileliğimin başından beri coraspirin kullanıyorum bu doktor yeni buna yeni gitmeye başladım gittiğimde sormayı unuttum yine sorcam tabi gittiğimde aklima takıldı bilen varmi