bebitomomy 37 . Haftadayım Kızlar doğum öncesi yaşadınız mı bunu . Karnım 3 gündür aşırı sert ve sürekli kasılmam var . Hastaneye gitsem mi bilemedim . Sancı hissetmiyorrum . Sertlik hiç ara vermeden devam ediyor taş gibi karnım
Leylasiva21 bebitomomy ben 27+6 haftalık hamileyim benimde karnım arada sertleşti ve bebek kendini topladı doktora gittim siklasirsa gel bebek doguma hazırlanıyor dedi. Erken doğum riskim var benimde
Selin12- bebitomomy canım kasilma zaten sanciya neden oluyor sen hissetmeye bilirsin ağrıyı bir doktora git nst çeksinler
Bendiyebiri bebitomomy bende aynı durumdayım geçen hafta gittim şuan 35+6 yım işte 35 başında gitmiştim. Aynı şekilde benimde sertleşiyor karnımda toplanıyor sürekli oluyor. Özellikle ayakta yürürken yada bir iş yaparken kalıyorum resmen. Doktor normal dedi bana nst ye bağlandım bir sıkıntı çıkmadı. Ama senin ki daha çok oluyor anladığım kadarıyla yakın zamanda gitmemiştiysen bi git derim doktora ne olur ne olmaz
Leylasiva21 bebitomomy Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 Bı sıkıntı cikmaz umarım
bebitomomy Bendiyebiri benimki çok fazla oluyo hatta hiç geçmeden devam ediyor diyebilirim. Sürekli taş gibi sert . Bebekte az hareket ediyor daha doğrusu o kadar çok sertki hareketini bile hissedemiyorum çok derinden geliyo
Bendiyebiri bebitomomy benim o kadar değil canım ben hareketlerini hissediyorum bence ihmal etme kalp atışında vs bi sıkıntı falan olmasın Allah korusun çok bir bilgim yok ama bende tedirgin oldum senin için en azından bi nstye bağlarlar gidersen. İnşallah önemli bişey yoktur 🙏🏻