Lulikli tubaa34 ya kan ver istersen yarın ya da salı çarşamba yine bi test yap canım, inşallah gönlüne göre olur 😊
tubaa34 Lulikli bugün eşimle gidip yaptırmayı düşünüyoruz aslında ama ben kararsızım biraz daha mı beklesem diye
Kuzeyn_annesi tubaa34 benimde senin gibi oldu hatta dedim ben yanlş goruyorum heralde o kadsr silikti adetimede 5 gün vardı. Gittim kan verdim hamile olduğumu öğrendm😊
tubaa34 Kuzeyn_annesi bende aynısını yaşadım hatta annemler falan kan tahlili yaptırana kadar hamile olduğuma inanmadılar 😊 şu an öyle yanlış bi zamanlama ki tecrübelide olsa insan kafasında netleştiremiyor 🤷🏼♀️
tubaa34 Lulikli doğru söylüyorsunuz, en iyisi kan tahlili yaptırmak kızımda daha adetim gecikmeden çıkmıştı