Ozlemyeni Elifoz28 ben yasadim.bol su icin mutlaka .gunde bi kez ishal cikarmak normal ama 3 u gecerse doktora gorunun bakteri olabilir. Hormonlardan dolayi vucut degisiyomus bazen olabilirmis
acemianneinci Elifoz28 Bende 15 haftalığım uzun süredir hep ishalim ilaçlardan dolayı olduğunu düşünüyorum beni aman aman kötü etmiyor fakat pek su içemiyorum midem bulanıyor :(
Elifoz28 Ozlemyeni teşekkür ederim günde 1 kere oluyor zaten sadece 2 gündür var ve akşamları gece ağrı oluyor
Ozlemyeni Elifoz28 doktora gittigmde 1kere ishal olmak onemli degil demisti.rengi dokusu falanda etkiliymis tabi.internette aratin nasil gecer ishal diye uygun seyleri uygularsiniz
Elifoz28 acemianneinci Ay ne yap ne et o suyu iç kendini zorla ben su içmediğim için aralı daralmış kızımın çenesinin altından kordon geçiyormuş