rahimesarp yok canım demediler çünkü hiç açılmam yoktu bide bebek kilolu diye laf uydurdular 4 kilo bebek sakat doğar normal doğmaz çocuk sezeryana alalım dediler bende istemiyorum dedim kagıt imzalattılar bişey olursa mesüliyet kabul etmeyiz diye bende Allah’ın izniyle sağ saglim doğum yaptım tabii başka hastaneye gittim suyum gelince gece aynı hastaneye gitmedim bol bol hareket et canım suyun gelir mutlaka hurma ye bu arada 3 küsür doğdu 4 değildi bebek