Hokku Arkadaşlar merhaba 7+5 günlük hamileyim. Fibromiyalji ve romatizma rahatsızlığım var bundan ötürü doktorum risk taşımaması adına bebek aspirini yazdı kullanan var mı bir yan etkisini gören ?