denizvebulut Her açıdan normal çok daha sağlıklı, üstelik sizin deneyiminiz de var. Başınıza ne gelecek biliyorsunuz en azından, tercübe etmişsiniz.😌Benim ilk gebelik olduğu için ilk zamanlar oluşan normal doğum cesaretinin yerini korku aldı. O yüzden sezeryan olacağım, tabiki bir anda suyum gelir birşey olur bilemeyiz tabiki🤷🏻♀️ sizin adınıza sevindim ama. Açıklığınız var mı varsa kaç cm peki?